piątek, 25 marca 2011

FAZA II - DZIEŃ 9 - (P)

RANEK/WIECZÓR:
Nie za dobry dzień.. Zacznijmy od tego, że już od rana zgubiłam mój codzienny rytm -sniadanie-obiad-kolacja, który stał się moim nawykiem i pozwalał mi na ciągłe zaspokojenie głodu. Niestety praca + zalatwianie miliona spraw na miescie sprawiło ,że o 15 wrocilam do domu wyczerpała i co gorsze wygłodniała. Zachowując jednak zdrowy rozsądek przyrządziłam parę paluszków rybnych w mozzarelli (to jedyne co znalazlam w lodówce..). Koszmar zaczął się godzine pózniej, kiedy to wciaz głodna wziełam sie do robienia deseru (mleko w proszku, zwykle mleko, kakao, zółtko, słodzik). Masę wciągnełam odrazu , dlatego po 5 min wróciłam po dokładkę.. Niestety dalej mi było mało, wiec żeby skonczyc ze słodkosciami zrobilam sobie tacke paluszków rybnych żeby się 'zapchac"... I tak o to siedzę z wydętym brzuchem, zbyt leniwa i najedzona żeby zwlec sie chociażby na spacer. Wiem, ze moglo być gorzej, przynajmniej jadłam produkty dozwolone- a nie sklepowe batoniki, ale i tak mam wyrzuty sumienia.. Deser powinien być deserem- powinnam znać umiar, zjeśc parę łyżeczek, resztę zostawić na jutro, ale nie potrafię..

1 komentarz:

  1. Tak sama robię :) ja robię tak: do miseczki daję 3-4 łyżki twarogu sernikowego (takiego w wiaderku) do tego 2-3 łyżki otrębów owsianych i pszennych, 1 jajko, jeśli musisz to troszkę soli można dodać- ja nie dodaję. Wymieszać i zrobić placek na papierze do pieczenia- z dwóch łyżek i do mikrofali - ja wkładam na 6-8min. zależy jaki gruby, generalnie musisz kontrolować by się nie spalił, musi się zrobić od góry lekko przyrumieniony i sztywny, chrupki (http://kornomanka.w.interii.pl/DSC_2739.jpg ) mam jeszcze przepis na jajka faszerowane :) http://aadrenalinee.fm.interii.pl/jajka.jpg zmielić lub drobno posiekać chudą wędlinę i por, dodać żółtka z ugotowanych jajek, wymieszać i nałożyć nadzienie :) smacznego :)

    OdpowiedzUsuń