piątek, 11 marca 2011

DUKAN- START 12 MARZEC 2011 !!

Witam wszystkich!

Przez wiele lat zmagam się z zaburzeniami żywienia. Niektórzy znają mnie może pod nazwą "Zostać Chudą", pod którą prowadziłam bloga przez 6 ostatnich lat. Z ciężkim sercem przyznaje, że była to codzienna walka nastolatki z kompleksami, słabosciami i uzaleznieniem od słodyczy. Nie raz uciekałam się do drastycznych metod i prób zrzucenia zbednych kilogramów.
Jednak przez ostatnie 2 lata dojrzewała we mnie decyzja o tym, ze czas pozostawic przeszłośc za sobą i wraz z dorosłym życiem zostac pewną siebie, pozbawioną kompleksów, nieużalającą się nad sobą kobietą.  Z dnia na dzień akceptowałam siebie coraz bardziej.
Obecnie mam 20 lat, studia o jakich zawsze marzyłam, pracę i cudowne osoby w okół siebie. Dawniej dodałabym "ale nie mam chłopaka bo jestem gruba". Teraz powiem " Żyję dla siebie." Powiecie, ze jeżeli sie akceptuje to po co wracam do odchudzania?  Dlatego, ponieważ postanowiłam zmierzyć sie z problemami z przeszłości raz jeszcze. Z innym nastawieniem, w inny sposob i z innych powodów. Chce być nie tylko atrakcyjniejsza ale przede wszystkim zdrowsza. Chce by ten blog był optymistycznym obrazem mojego zycia. Chce przelać tu swoją dobra energie a zarazem przełamać własne słabosci (szczególnie te do słodczy ;) ) i osiągnąć cel. A jest nim -10 kg .(Waże obecnie 65 kg, mam 168cm ).

Od jutra podejmuje walke z dietą Dukana ( http://www.dukanadieta.pl/ ). Trzymajcie kciuki!

Mam nadzieje, że zabładzi tutaj jakas osoba z którą mogłabym dzielić swoje wzloty (bo mam nadzieje ze nie upadki ;) ), jadłospisy, porady i opinie :)

1 komentarz:

  1. czesc. a gdzie teraz studiujesz? dieta proteinowa Ci służy??
    znam Twojego starego bloga, bede wpadac i tu.//
    mój blog: www.whenyouareking.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń