poniedziałek, 11 kwietnia 2011

DZIEN 31

Sniadanie: pół kromki chleba razowego + serek biały + warzywa + zioła + kawa
Obiad: filet z ryby + jajko sadzone + warzywa +herbata
Deser: kawałek arbuza, kawa


Miesiąc na diecie. Z jednej strony to mało, ale z drugiej juz nawet nie pamietam swoich poczatków z Dukanem. Co najważniejsze, nie poddałam się:) A efekty juz są widoczne. Nie jedna osoba zauważyła spadek mojej wagi, a ja sama oprocz swietnego samopoczucia zyskałam lepsza samoocene i szanse na zaakceptowanie mojego ciała. Przez te 31 dni nie tknełam białego pieczywa (zjadłam w sumie 2,5 kromki razowego), makaronu, ryżu, pizzy, wszelkiego rodzaju sosów i slodkich napojow. Moje wpadki to 2x alkohol i skuszenie sie na poczestunek slodyczami (ciasta/lody) u znajomych. Oczywiscie to nie koniec mojej diety. Jak juz nie raz pisałam, licze sie z tym ze po pierwsze jest ona dozywotnia, a po drugie tak naprawde to żadna dieta tylko zmiana nawyków zywieniowych. Mam nadzieje, ze kolejny miesiac przyniesie efekty a ja naucze sie w koncu żyć bez słodyczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz